Make your own Glitter Graphics

Thursday, July 28, 2011

Bogel Menuju Tuhan - Zahiril Adzim aka Daim

assalamualaikum dan salam 1 malaysia

bersyukur ke hadrat illahi kerna dgn limpah dan kurnianya dpt  kita bertemu lg ...hahahaha mcm skrip mc la plak.hahahaha

utk entry kli ini ak nk cite psl karya sulung pelakon juvana iaitu zahiril adzim aka daim yg berjudul bogel menuju tuhan..yes memang ini tjok dya..pelik kan?sblm bku ini dicetak pon dah ad org bantah psl tjuk buku nie tp daim ttp juga dgn tajuknya..bku ini untuk motivasi..memaang terbaekkkkk r bku ini..aq amik sedikit cite dlm bku ini n muka dpn bku ini.k r klau qajen aq update len..salam




yg direnung ialah , keluasan langit mlm , jingga , di isi awan awan berselerak indah
kalaulah aku mempunyai sayap yg mampu menerbangkan aku , aku akan terbang dan lepak di celah celah awan . siang , atau malam , aku x kesah , yg penting tinggi

tinggi.

tinggi sampi aku nmpak manusia seperti semut , bumbung bumbung rumah seperti berbentuk huruf huruf  keyboard komputer , ........ SUPAYA AKU X NAMPAK LAGI KEKEJAMAN BUMI , x sanggup:)








No comments:

Post a Comment